X

فرم نظرسنجی

فرم ارزیابی استقرار میز خدمت (موضوع دستورالعمل شماره 1538588 مورخ 1396/9/7 سازمان اداری و استخدامی کشور)
 
تاریخ تهیه اظهارنامه توسط دستگاه :  1396/12/22 تاریخ ارزیابی و صحه گذاری اظهارنامه :  1396/12/23
شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقا سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید.
با تشکر
دکتر تویسرکانی
پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات
لطفا نام دستگاه مورد نظر را انتخاب فرمایید :
نام دستگاه اصلی :  سازمان ثبت اسناد و املاک کشور استان :  تهران - تهران - تهران واحد  ستاد مرکزی
جنسیت : *
سن : *
تحصیلات : *
شغل : *
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟ *
دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر : *
ردیف محور سنجش پرسش سطح رضایت
خیلی کم کم متوسط زیاد خیلی زیاد
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
شفافیت فرایندی 1
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیت درخواست ها
پاسخگویی و مسئولیت پذیری 2
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
تسلط بر فرایند 3
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
زمان فرایند 4
نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسنامه، کارت ملی و ...) به بخشهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمت
نظام مند بودن فرایند 5
احساس رضایت از خدمت دریافت شده
کلیت فرایند 6
 
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمت و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید :