فرم ارزیابی استقرار میز خدمت (موضوع دستورالعمل شماره 1538588 مورخ 1396/9/7 سازمان اداری و استخدامی کشور)
تاریخ تهیه اظهارنامه توسط دستگاه : 1397/04/14
تاریخ ارزیابی و صحه گذاری اظهارنامه : 1397/04/17

شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقا سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید.
با تشکر
دکتر تویسرکانی

پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات
لطفا نام دستگاه مورد نظر را انتخاب فرمایید :
نام دستگاه اصلی : سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
استان : تهران - تهران - تهران
واحد : ستاد مرکزی
جنسیت :
سن :
تحصیلات :
شغل :
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟
دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر؟
ردیف
محور سنجش
پرسش
خیلی کم
کم
متوسط
زیاد
خیلی زیاد
1-
پاسخگویی و مسئولیت پذیری
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیتامکانات رفاهی و فضای ارائه خدمتنحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
2-
تسلط بر فرایند
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوبا
3-
زمان فرآیند
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافتعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رتعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
4-
نظام مند بودن فرایند
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای درارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپیدریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی ینظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای
5-
کلیت فرآیند
احساس رضایت از خدمت دریافت شده
چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمت و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید :